lørdag 29. august 2009

Drøm om å innrede kjelleren.

Med en liten krabat til på veg har jeg nå, til min manns store fortvilelse, lyst til å innrede kjelleren. Har bare tre soverom nå, og vi trenger gjesterom. Skal vi først innrede et soverom i kjelleren, må vi også ta kjellerstuen siden en må gå gjennom dette rommet for å kome til soverommet. Skal vi ta kjellerstuen, kan vi like godt ta resten av kjelleren :D Med unntak av badet selvsagt. Det blir nok litt for dyrt. Jeg har sendt anbud til elektriker for å få pris på det elektriske i kjelleren. Ellers har jeg leita etter priser på nettet og prøvd å lage et budsjett på herligheten. Jobben gjør vi selv, eller kanskje broremann vil hjelpe litt for litt rusk og lommepenger...he he vi får se.

Legger ved et forslag vi har til elektriske punkt og budsjettet. Tar gjerne imot kommentarer på dette, om det er noen som har det.

(klarer ikke å få bildene større. Tar gjerne imot tips for hvordan jeg gjør det)

1 kommentar:

Sissel Båtnes sa...

Hei, flott hus! Ble veldig interessert i den døra dere hadde valgt. hvilken leverandør er det?

Er å treffe på sisselbaatnes@hotmail.com

Ha en fin dag!
Hilsen Sissel Båtnes