fredag 25. april 2008

25. april: Mer ventilasjon og iritasjon.


Ventilasjonsrør som kommer opp midt på veggen i loftstua. Grrrr....

 Nærbilde av det dumme røret midt på veggen i loftstua.

Her kommer rørene litt inn i en lettvegg som skiller disse to soverommene. Men de er nok litt for store til å komme inn i veggen. Og det skal være garderobeskap inntil denne veggen på begge sider.

Her kommer røret inn i skyvedørsgarderoben vi skal sette opp, men synes alikevel det står i veien for hyller osv.

Flaggskipet på veggen i vaskerommet. Og Ikke i teknisk rom. :(

Ja her har de jammen klart å skjule det i taket. Slett ikke værst.

Ja da var vi oppom huset idag. Der hadde de jobbet med ventilasjonsanlegget. Vi var klar over at det ble noen kasser i taket der de måtte kle inn rørene, men midt i veggene var vi ikke klar over. Dette ser jo bare helt idiotisk ut. Finnes det ingen andre måter å gjøre det på? Hva med andre som har balansert ventilasjon? Må alle ha slike stygge bokser i tak og på vegger? Byggmesteren sa at de ikke kunne bore i bjelkelaget, for da ville huset rase sammen. Men jeg kan jo aldri tenke meg at alle som har balansert vantilasjon har det på denne måten. Stygge bokser her og der for et skarve ventilasjonsanlegg. Blir så iritert at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Noen som har kreative løsninger på hvordan dette kan bli pent? Tenker da særlig på det røret som kommer opp i loftstua midt på en vegg.

Ingen kommentarer: